Check √

Nu har jag bestämt vilken klubb jag tävlar för nästa år. 
Känns som ett bra val, jag kommer få helt andra förutsättningar och möjligheter vilket antagligen kommer bli superbra. Jag gillar KBF på deras sätt - men vi är ingen stsande tävlingsklubb, utan mer än barn-ungdoms-vuxen klubb med sjukt bra gemenskap och umgänge. Det kommer jag nog sakna, men jag hoppas att det blir minst lika bra med den nya klubben. Vilken klubb det är säger jag inte än, väntar lite med det.

Vi har dock inte bestämt stall ännu, men vi har två stycken vi velar mellan.
Inte heller här säger jag vilka vi velar mellan. Vi hade ett som vi båda tyckte om, men när vi ringde och kollade så fanns det inga platser lediga så vi står på kö dit, och om det fortfarande är intressant att flytta dit när vi får plats kanske vi flyttar dit. Så länge har vi två stall som vi funderar över, båda verkar superbra så det är verkligen ett svårt val. Men inom en ganska kort tid så har vi troligtvis flyttat. Känns både tråkigt och spännande.




Kommentarer
Postat av: fanny & filippa - Hästblogg

Jättefin blogg & superfin design:) Hoppas du får en fortsatt bra dag:) Kika gärna in på vår och kommentera<3kram:)

2012-09-02 @ 12:01:32
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: Felicia Allansson

Var köpte du tränset, benlindorna och schabraket?? :)

Svar: tränset - chevallindorna - fick i julklapp
schabraket - dansk butik på gbghs
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-02 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0