Chuck 2 september

Känns inte roligt att skriva september, även om jag faktiskt smågillar vintern lite så hade jag gärna velat ha sommar lite längre och gärna en varm sådan. Men jag kan inte ändra på saken så tar det som det kommer. Red även idag på kiblewickbettet och han tuffade på i samma spår idag, fin och lydig. Tog några skutt över några små sockerbitshinder som stod på en volt. Och kan ännu en gång konstatera att han inte ska hoppas på detta bettet. Han kryper in jättenära och blir osäker. 
Men annars var han superfin och jag är glad. Finns både bilder och film från dagen, ska kolla på filmen om det går att visa, och några flera bilder kommer upp senare - nu ska jag kolla på awkward! :D:D



Kommentarer
Postat av: Evelina

Awkward. Äger!! :D

2012-09-02 @ 20:32:18
Postat av: lisa

Hmm.. jag ska rida 100 årsjubilemuet på lördagen, och jobba på söndagen, så det går inte. Hade endå inte tänkt att åka. Ska till Vaggeryd om han är frisk då, men du skulle ju inte dit, haha! Attans! ;D

2012-09-02 @ 21:22:05
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0