Dressyrtävling resultat

Jo men dagen gick både bra och dåligt. Han var jättefin på framridningen, tog direkt sug i bettet och trampade på som bara den, verkligen superfin. Lyssnade hela tiden och krånglade inte ett skit. Och innen på banan blev allting pannkaka.. Han var först rädd för dressyrstaketet, sedan domarvagnen och sedan en slang som låg utanför banan. Han nästan vägrade att gå ut i hörnen och lyssnade inte för skänkeln samtidigt som han bara drog. Efter den klassen bara skrattade jag över hans beteende och tänkte att det var något påhitt bara. Så fick jag ideén att efteranmäla mig till LB:0 så det gjorde jag. Lärde in programet snabbt och sen in på banan. Det gick ännu värre denna gången. Likaså här var han fin på framridningen den lilla stunden jag red men inne på banan tog han bettet och skyggade för allt. Det gick pannkaka!

Trots detta fick jag ganksa höga procent så jag tror nog domaren var lite snäll, för känslan var katastrof. Men men, jag får vara glad över att han var fin på framridningen!
Här är två bilder på oss idag, alma har tagit dom! http://almasfoton.blogg.se/
Min sits = potatissäck typ.. hehe

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad blev procenten?

Svar: i ena klassen tror jag att jag fick 67% och i andra 68-69%, har inte papprerna här så vet inte exakt ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-30 @ 16:34:06
Postat av: Emelie

Toppen procent ju! fast man vill ju nästan hellre ha en bra känsla och sämre betyg av domaren. Vad tråkigt att ni inte fick den rätta känslan.. lycka till nästa gång :)

2012-09-30 @ 19:17:33
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Tove Abelson

Snygga är ni i vilket fall! :D

2012-09-30 @ 21:35:52
URL: http://abelson.blogg.se
Postat av: Emelie

Ett grymt fint ekipage är ni och jag håller tummarna för att ni ska få visa er talang nästa gång. Procenten var ju inget att skämmas över ;)

2012-09-30 @ 21:49:50
Postat av: Andrietta Svärdh

Bättre lycka nästa gång - men han blev grymt fin i schabraket!

2012-10-01 @ 09:10:49
URL: http://andriettajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0