Framme i Gislaved

Riktigt jobbig biltur, jag har varit trött som ett as hela dagen och nu när jag bara satt där blev jag ännu tröttare. Sen är jag en sån som inte kan sova i bil så hur trött jag än va så var jag vaken. Väl framme packade vi upp lite, ställde in hästen och sakerna som skulle in i stallet. Jag gick en liten promenad med Chuck innan han fick ställa sig med täcke och sova. Då åkte vi till hotellet som ligger väldigt nära tävlingsplatsen, packade in våra saker och sen la jag mig pladask i sängen.

Dock måste jag gå och fixa mig, tänker inte sova med smink.. äckligaste som finns typ.. haha. Hade egentligen tänkt publicera mitt tagg inlägg nu, men det är lite kvar och jag är så äckligt trött nu så får se hur det blir med den saken. Kommer i alla fall försöka hålla uppdateringen på topp imorgn, datorn är med på plats så det blir direktuppdatering och inte från en kass mobil ;)

Kanske kommer upp ett inlägg senare ikväll/natt, men bara KANSKE. Ni lär se! Nu ska jag gå så länge i alla fall, seeee you.


i brist på bilder..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder!:)

2012-09-09 @ 14:13:37
URL: http://www.narkeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0