Häst och ponnytävling imorgon!

Imorgon ska jag på tävling, men inte med Chuck. Faktiskt så ska jag inte tävla alls utan ska med och kolla. Det är min kompis Cassandra som ska tävla med sin hyfsat nya ponny Renaldo. Dom har varit ute en gång innan så det är andra tävlingen för dom så ska bli spännande att se. Riktigt cool ponny har hon! Dessutom är det hästtävlingar på samma ställe så om vi är där när Johanna ska rida så ska jag kolla på henne också. Johanna och flex ska ju debutera vilket gör det extra roligt. 

Cassandra och Renaldo får stå för bilden!
Alltså två flugor i en smäll! 
Är det någon mer som ska dit imorgon? tävlingen är alltså i tryggestad.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag ska tävla där :)

2012-09-01 @ 22:35:03
URL: http://ebbaeliassonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0