Horsemeup.se

WIHOOOOOOO
Kändes som en bra början på inlägget, inte just för att detta inlägget handlar om något roligt utan även för att besöket på atg idag gick bra! Men det kommer senare.
Jag har för ett tag sedan gått med på ett samarbete med ADrecord och då skulle jag lägga upp länkar här på bloggen dit för att själv tjäna pengar på det och att få möjlighet till bloggtävlingar för er. Men jag gav upp då det inte verkade ge någonting alls faktiskt. Så idag ploppade ett mejl upp och där stod det att min blogg hade varit bland topp 3, alltså dom hade fått många köpare från min sida. Och därav kommer jag snart kunna lotta ut något här på bloggen! SÅ HÅLL KOLL!
Dessutom gick jag in på mitt konto och kollade och jag hade faktiskt tjänat ihop en hel pengar dessutom. Så nu har jag lagt in en ny länk i menyn och tänkte ge det en chans igen. Så om ni ska köpa något från Horsemeup.se så glöm inte att göra det via min länk ;)
Taggad på livet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0