Kallt & regnigt

Idag är det höstväder till 100%, och jag gillar hösten så länge det inte regnar så säger bara usch på vädret idag.. Det har småregnat hela dagen, ni vet små äckliga droppar och tusen utav dom. Dessutom har det blåst och varit riktigt kallt.. Håret var helt förstört när jag kom till skolan, sen skulle vi dessutom ha en lektion på en annan skola så fick gå dit och tillbaka och efter det såg jag verkligen ut som ett troll. Mindre rolig dag alltså.. Utöver det har jag skämt ut mig för halva skolan när jag i princip trillade runt i halva korridoren.. haha!

Nu sitter jag och fryser här hemma och funderar över hur mycket kläder jag ska ta på mig innan jag cyklar till stallet.. Ska rida chuck, sen hem igen och städa, fixa mig och sen kanske träffa en kompis, vi får se!

Kommentarer
Postat av: Maja - ungponnyryttare

aw! Sjukt fina, som gjorda för varandra :D <3

2012-09-25 @ 16:20:23
URL: http://majajohanssoon.blogg.se
Postat av: Wilma

Jag och en kompis funderar på att skaffa blogg men ingen av oss är bra på att göra design och header, och Efterssom din är så grymt snygg så tänkte jag kolla om du gör gratis? :)

Svar: tyvärr.. jag gör varken gratis eller för pengar :(
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-09-25 @ 18:22:00
URL: http://wilmafur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0