Kort dag

Idag är skolan inget bekymmer om man säger så, sovmorgon till 10 i 10 och sen är sista lektionen inställd så jag slutar redan vid 12.00 om jag minns rätt? Då drar jag hem och sedan vidare till stallet för att Tina ska tömköra Chuck, troligtvis skulle även jag köra mer själv denna gången. Det är inte lätt men det är bra träning kan jag säga! Snart hoppas jag på att kunna tömköra honom helt själv, och att vi får hjälp av Tina ibland bara. Men han är fortfarande lite spänd och jag är inte så jätteduktig på det ännu. Men vi kan lära oss av varandra, till slut blir han nog fin även med mig.
 
Aja, efter stallet cyklar jag hem igen, jag har en massor av plugg som ska göras och jag vill så gärna få ordning på mitt rum, men att städa är ju inte min favvosak. Men jag ska försöka göra lite nytta här hemma. Sen på kvällen ska jag troligtvis till Udden igen på ännu en träff.

Kort och gott om min dag - vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0