Nödvändigt

Innan jag cyklade till stallet idag så cyklade jag förbi Hööks då jag såg att dom fått in bootsen som jag skulle köpa. Så det blev ett par boots, han sliter så mycket på sina så det behövs nya ibland, men hellre det än balltamp! Köpte även en vanlig svart luva.
Lite komiskt är det ändå, sist jag köpte såna svarta boots på hööks var det till Dusty alltså strl M och dom hade jag lite på Chuck i början trots att dom var lite stora och nu när jag köpte strl S så var det på gränsen att dom var för stora, fick spänna dom så hårt det gick och ändå sitter dom lite lite löst.. Jag menar SÅ små hovar har han väll inte? :O
Och luvan tog jag i strl cob, ponny hade varit för liten då han inte kunde ha ponny i eskadron luvorna (han kunde men den var lite kort) men full hade varit alldeles för stor så tog cob. Tror ni inte att öronen nästan är för små? Eller dom är typ det, men full kommer han drunkna i? Ska testa den en gång till imorgon med träns och se om det funkar! Jag menar Chuck har redan små öron? Hööks har nog gjort något måttfel..





Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Snyggt :D Är hans öron små?? Det ser inte ut som det... Till min ponny behöver man säkert full -.- Hon har gryymt stora öron! ;)

2012-09-17 @ 07:09:25
Postat av: Liza

min ponny har ganska små öron men väldigt brett mellan dom. så man får köpa i storlek full till henne och sen sy in öronen jättemycket ^^ men i denna hööks-luvan har hon ponny och den passar perfekt !

2012-09-17 @ 12:27:44
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Elin

Haha, det är inte storleken på bootsen som är lite wierd?XD Lät ju som att han har väldigt små hovar, haha ;)

2012-09-21 @ 18:10:26
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0