Rullar mot stallet

Snart ska jag och mamma åka till stallet. Mamma rider lektion idag och jag ska dit och borsta på Chuck så passar på att åka samtidigt som mamma när hon ändå tar bilen. Jag tänkte borsta och kanske även massera lite, jag är inget proffs på det men vi har gjort lite olika massageövningar på teorin ibland så lite kan jag. Även om Chuck inte alltid älskar det så är det nog bra för honom i alla fall. Så det är vad jag tänkt pyssla med idag! Kanske går en promenad, det beror på vad tiden ger.

Tänkte uppdatera lite mer när jag kommer hem, om jag kan hålla mig ifrån the vapire diaries, har gått och blivit lite beroende av det nu när jag sett alla PLL avsnitt som går att se ;)
foto: http://almasfoton.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

PLL, Vampire Diaries och O.C är dom bästa serierna som någonsin gjorts, har dessvärre sett klart allt som går att se av alla :(

2012-09-11 @ 19:58:35
URL: http://ponnyryttareinorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0