Schabrakgalen

För ett bra tag sedan var jag het galen i schabrak, jag hade hela tiden långa listor över vilka schabrak jag ville köpa och det var i princip aldrig mindre än 10 st på den. Men sen nu har jag lixom inte alls varit sugen på att köpa några schabrak alls. Jag har tänkt ibland att jag borde köpa ett men jag kommer aldrig till kritan att vilja. Och varför köpa något man inte vill?
Likaså har det varit samma sak nu när jag letat efter ett snyggt schabrak, jag har varit jättekräsen och ingenting har lockat mig förens nu när jag hittade detta gudomligt snygga från Christina Sports. Och vet ni, efter att jag bestämt att jag ska köpa det har min hjärna gått upp i högvarv. Jag vill helt plötsligt ha alla schabrak som finns. Jag SKA ha ett rosa schabrak, men det finns två stycken jag vill ha, det ena är riktigt skrikrosa medans det andra är babyrosa. Jag vet exakt hur jag ska matcha till båda så jag vill ha dom exakt lika mycket. Dessutom finns det ena rosa schabraket i flera färger och det kan jag säga är farligt för nu vill jag ha det i ALLA färgerna som det finns i. Sen finns det ju såklart andra schabrak som lockar också, men just dessa vill jag verkligen verkligen ha.

Då kommer min prioriteringssida fram, vilket inte gör det hela bättre då jag ofta prioriterar allting på samma plats, hehe. Men först ska jag köpa det blåa schabraket och kanske luva till det så då komemr jag lägga 800 kr på det plus luva då kanske alltså 540 kr på det. Sen vill jag köpa ett rosa schabrak, men jag vet ju inte vilket.. Antingen är det det knallrosa lamicell(399kr) schabraket eller babyrosa HV polo(599kr).
Mirage schabrak från Lami-Cell
 
Dock vet jag inte vart jag kan köpa det babyrosa, men det är ett senare problem. Och så vill jag ju dessutom ha många fler färger i hv polo schabraket. Egentligen vill jag ha typ alla och jag kan inte välja ut just ett.. Dom lättaste att få tag på är det marinblåa, bruna och röda då man kan köpa dom på Hööks.
HV POLO Saddle Pad Harvard GP
Vill ha alla.. ÅHHH!! HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Julia

Snälla inte hv polo, lamicell är ju 100 ggr snyggare!

2012-09-13 @ 07:35:32
Postat av: Sofia

Tycker du ska satsa på det marinblåa, snyggt som fan!

2012-09-13 @ 07:54:21
Postat av: Cassi

Rosa lami-cell! Passar mer chuck!

2012-09-13 @ 09:50:38
Postat av: kim

Är precis likadan, fast med träns!

2012-09-13 @ 09:52:00
URL: http://justkim.blogg.se
Postat av: Johanna

Lamicell! Mycket snyggare o blir finare på Chuck!

2012-09-13 @ 14:16:06
URL: http://finanora.blogg.se
Postat av: Kajsa

Har själv det rosa Lamicell schabraket, och tycker om det super mycket! Så jag tycker att du ska ta det ;)

2012-09-13 @ 14:59:04
URL: http://Jumpingirls.devote.se
Postat av: Esther

Det baby rosa :)

2012-09-13 @ 16:30:29
URL: http://estherjarvling.blogg.se
Postat av: kristina

har lamicellet, jag älskar det och det är underbart, satsa på det tycker jag! ;)

2012-09-13 @ 17:40:22
Postat av: Sara Carlsson

Det babyrosa före det knallrosa, helt klart :D

2012-09-13 @ 21:09:39
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Amanda - lifeofshowjumping.com

HVPolo-schabraken ar sa himla snygga!

2012-09-13 @ 21:22:50
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: jennifer

Tycker helt klart det rosa från hv-Polo! :D
Hade med velat ha det :P

2012-09-13 @ 22:16:54
URL: http://jennifersandbergg.blogg.se
Postat av: Ida

Det babyrosa från hvpolo helt klart! :)

2012-09-14 @ 07:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0