Sjuk

Idag är jag sjuk, mådde rent ut sagt förjävligt när jag vaknade, snurrig i huvudet och helt varm. Men jag gick upp och åt och började fixa mig lite smått innan jag insåg att det inte skulle gå över. Så jag sa till mamma hur jag mådde och så gick jag coh la mig igen. Sov till halv 12 och nu mår jag mycket mycket bättre. Det betyder att jag ska städa mitt rum, och denna gången ska det göras ordentligt. Nu har jag ju i alla fall tid! Sen ska jag plugga lite och över det kommer jag blogga. Jag kommer sitta och göra massor av inlägg och lägga dom i utkast så kommer jag kunna publicera dom när jag känner för det!

Hoppas på att kunna rida ikväll i alla fall och att detta bara var något imorse..
kan inte fatta att jag nyss la upp den bilden till vänster.. haha. mitt naturliga hår, ofixad och helt osminkad och ja.. påsar under ögonen osv. men här ser ni mig nyvaken! haha

Kommentarer
Postat av: ida

Har du gjort din header själv, eller är det någon annan som gjort den? Är lite nyfiken, riktigt snygg, är headerslös och har inte tid att göra en egen haha. :)

2012-09-21 @ 12:06:57
URL: http://idalundell.blogg.se
Postat av: Elin

Krya på dig!:)

2012-09-21 @ 18:04:59
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0