Sova sova

Nu har jag inte kunnat sova på 4 nätter, helt sjukt. Så efter att ha vaknat hundra gånger inatt så gick jag upp på toa runt 7-8 tiden och låg vaken en stund. Sen runt 9 somnade om och sov tills 12. Det var det skönaste på länge, jag har varit så trött i kroppen flera dagar och har inte kunnat vila ut mig, så det gjorde inte ett skit att jag sov bort halva dagen, så värt det. 

Dock har jag inte så mycket fritid idag, men den smällen tar jag. Ska städa mitt rum, ska på möte med uz(ungdomssektionen) och sen ska jag rida. Nu jävlar är jag taggad på att rida, vet inte vad som hände men poff så blev jag jättetaggad. Känns som "inte vilja rida"-tiden är över nu. Tack och lov! Ska försöka tänka på annat än vänstersidan, skita i att han inte släpper och göra andra övningar istället, kanske plocka fram lite travbommar. Svettas ska han göra,  ett riktigt fyspass ska det bli. Sova ut = ny energi! 

Men om jag ska hinna i tid till mötet borde jag sätta igång med rummet nu..
Jag vill att han ska se ut såhär i kroppen igen, fasst ännu mer rumpa och rygg..

Kommentarer
Postat av: andrea

Hejsan, läser din blogg vääääldigt ofta och undrar om du vill göra ett länkbyte? =)
Kram!

2012-09-01 @ 14:35:54
URL: http://stockbymuppen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0