Studiedag

Sov inte bort hela dagen som jag faktiskt trodde att jag skulle, känns dock sjukt lockande att göra det men jag skippar att gräva ner mig i ett hål. Eftersom jag i princip aldrig har tid till annars så ska jag in till stan idag och shoppa, min garderob behöver en liten utfyllning. Även om jag inte har speciellt mycket kläder och saker så älskar jag att shoppa. Det blir bara aldrig av då jag lägger pengarna på hästsaker istället. Och påtal om hästsaker.. Fick nyss ett sms att jag hade ett paket att hämta ut och jag kan ju ana vad det är! Har bara en sak jag väntar på och det är mitt schabrak! Dock har mamma lovat att hämta ut det då jag inte har tid, eller jo det har jag men kommer inte kunna cykla hem med påsar fulla med kläder plus ett stort paket. 

Men ska fixa mig innan jag sticker, kommer gå själv på stan eftersom alla mina vänner är upptagna typ. Skojja om jag känner mig forever alone, men jag har frågat typ 10 st och ALLA gör redan något. Hatar att gå på stan själv men vad gör man inte för lite kläder?

Kommentarer
Postat av: LINDA RISBERG

Aaaaw, söt Carro! :)

(svara gärna på min blogg)

2012-09-26 @ 13:33:08
URL: http://lindarizberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0