Tråkigt tråkigt tråkigt

Det finns så många roliga och nödvändiga saker jag hade kunnat göra istället, träna, packa, plugga, bloggat osv osv. Allting blev helt inställt eftersom det var inspark idag. Taggade som bara den drog vi in till Lindö där allting var. Och vi har nog aldrig blivit så besvikna.. haha på riktigt. 
Så efter ett tag bestämde vi oss för att åka till ett annat ställe långt borta och jag orkade inte hänga på så stannade med några andra.Efter att fått hålla ögonen öppna 24/7 för alla poliser som gick omkring runt om, frysa ihjäl och bli blöta av allt regn så bestämde vi oss för att gå hem, ganskaväldigt besvikna över kvällen.

Så ja, jag hade lätt kunnat lägga min tid på något annat, för bättre hade jag förväntat mig. Nu tänkte jag i alla fall sova så vi hörs imorgon.

Bild från staggningen tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0