Vad ni inte visste om mig är..

  • Alltid när jag är hemma på dagarna så går jag runt och dansar i hela huset, har hög musik på och står och sjunger vid spegeln typ. Ingen vacker syn kan jag lova, men att få vara sångare för en dag är väll aldrig fel? Kom på det för att det är vad jag gör idag.. haha.

  • Jag kom inte på mer än den punkten över så sitter och funderar så det knakar över vad jag ska skriva här under.

  • Om jag vill vara själv en stund tar jag med mig min dator in på toan, jag går inte på toa utan tar bara med den och sätter mig där inne. För det är typ ända stället hemma där ingen stör en. Haha, låter crazy men ni borde testa det.

  • Jag är fett lättskrämd. Blir rädd för helt sjuka saker, och små saker som att någon säger bu typ. Men när det gäller att cykla hem kl 2 på natten är jag aldrig rädd. Är aldrig rädd för att vara ute sjävl sent på kvällen och gå förbi ett gäng med killar i 20 års åldern, eller gamla gubbar som andra tycker är skitläskiga. Då är jag alltid cool lung.

  • Jag älskar att lyssna på lugna fina låtar med bra text i, kan sitta och lyssna på det i evigheter och tänka på allting som har med livet att göra. Nästan så att man blir sådär lite ledsen, hur underbart är inte det?

  • Ända gången jag kollar på TV är när jag ska kolla på awkward.

  • Många tycker att jag verkar dryg och tråkig och bitchig innan dom lär känna mig, men när dom väl känner mig vet dom att jag är världens snällaste (oftast^^) och galnaste.. haha. Trots det låter jag ofta dryg, speciellt i telefon, men lugna! Jag bara låter arg.. hahaha

Kommentarer
Postat av: lisa

Ja, det var synd! :/ MEN nya chanser kommer förhoppningsvis! Tråkigt med dessa människor bara som förstör 'våra' djur, när dom så fint ställer upp jämt och ständigt.. :<

2012-09-21 @ 15:11:35
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0