Bloppis

Är du intresserad? Mejla mig på [email protected], smsa/ring på 0708657615 eller skicka iväg en kommentar. Köparen betalar frakten om det ska skickas.


Vitt allroundschabrak från Showmaster. Skicket syns på bilderna. Strl ponny. 50 kr.

Ljusblått scapaschabrak. Mycket fint skick, använt ett fåtal gånger på tävling. Strl full. Nypris 700 kr. Mitt pris: 400 kr.

Svarta frambenskydd från Equi-guard. Något repiga på insidan, men väldigt lite. Smutsiga på bilderna så tvättas såklart innan de säljs. Strl M (passar större d-ponny och storhäst) 50 kr.

Svart luva/huva med silvrig och svart passpoal. Fint skick, jag köpte den begagnat men har själv bara använt den en gång. Hel & ren, fint skick. Strl cob, elastiska öron. Passar c och d-ponny. 50 kr

Sprenger bow balance stigbyglar med svart metall. Väldigt fint skick, endast någon liten slitning där stiglädret sitter. Inget som påverkar eller syns vid ridning. Strl dam. Nypris: 1700 kr. Mitt pris: 1000 kr eller bud. Kan även bytas mot Soft up pro svart/brun i BRA skick. Kan lägga pengar emellan om det behövs. Alltså nya modellen. SÅLDA

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur sker betalning och så då, om man köper?

Svar: Via internetbank är lättast, :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-31 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0