Dag 2

Nu när skolan börjat kommer nog även mina onödiga morgoninlägg dyka upp mer ofta. Första dagen gick bra, idag börjar vi enligt schemat så går 8.10 till 15.00. Vi har fått sämsta schemat, verkligen. Går till ca halv 5(+/-) varje dag, börjar 8.10 alla dagar utom tisdag. Dock ska några lektioner bort, men ni fattar? VI har så mycket lektioner att vi inte ens har tid med varken mentorstid eller studietid.
Dessutom har vi massa lektioner nere på markplan och resten på d-plan. Det är alltså 5 plan man går in på A, neråt är markplan, uppåt är B, C och D. Så vi är alltså högt upp och längst ner och typ 5% av lektionerna är på B. Krångligt men hur onödigt?
Det värsta är nog ändå att median, som jag går i har numera fått sina skåp på C-plan. Vill gärna dö långsamt nu, åååh. 

Nu till det positiva, jag försökte göra sånadär lockar inatt igen och lyckades faktiskt!! Ena sidan blev riiiktigt snygg och andra lite värre, men jag kankse har börjat komma på knixet lite bättre nu, wohooo. Så idag går jag till skolan med snyggt hår på ena sidan och fult på andra. Och med det säger jag, hej så länge. Ses i eftermiddag!

Smakrpov på lite bilder som komma skalll.. Foto: Hannah Johnsson.

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Skolan duvet, de gillar att göra livet surt för de som inte gillar skolan :( åh, kan du inte länka videon igen? :D

Svar: Det var en bild ;)http://cdn1.cdnme.se/2911438/6-3/large_7_51ffe1f09606ee71a826cd40.jpg
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-21 @ 07:47:26
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0