Film LB

Första filmen ute. Skäms, rider förjävligt, morrar och skriker hopp, vad fasen händer med mig? Allt är kaos, usch. I omhoppningen som börjar på hinder nummer nio går det snabbt, han blir stark och jag hinner inte få tillbaka honom så får ta en jättelång väg till tian, hade jag haft lite koll hade jag nog kunnat vinna. Men är knappt värd en placering efter denna ridningen.. Jag jagar honom över hinderna och ja, kan klaga på allt så mycket som jag skäms. 

Regionalt, Växjöortens fältrittklubb - Lammhults ridklubb 11 augusti


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker inte att du ska skämmas över denna ritt. Visst du jagade honom över hindrerna men tänk om du inte hade ridit som du gjort... Då hade han kanske stannat. Jag tycker att du ska vara nöjd med din ritt och din ridning. Jag har ju ingen aning om hur chuck är att rida men efter att ha läst vad du skrivit efter tävlingar så är han nog en ponny du måste vara bestämd med och då kan sådan här ridnig vara nödvändig.

2013-08-11 @ 23:02:50
Postat av: Malin Westergren

Jaaaaaaaaag tycker ni var jätteduktiga!! Äntligen fick ni den där placeringen, va! :D Skitsamma hur det ser ut för en gångs skull, ni fixade det ju! Du kanske har ridit för fint ett bra tag nu så detta var nödvändigt? Denna Carro som går in med jävlar anamma och beslutsamhet gick ju hela vägen till en placering! Woho för det :D

2013-08-11 @ 23:21:19
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tycker visst det ser bra ut!:) Visst, jag förstår dig om det inte kändes lika bra som det ser ut. Så kan det ju va, alltid svårt att se på film. Men jag tycker inte du ska vara så hård mot dig själv. Du blev ju placerad, var STOLT! även om du inte känner att du kan vara helt nöjd så kan du vara stolt över dig själv som lyckades knipa en placering trots alla svårigheter med hacket och att Chuck blev slarvig. Tror du är lite väl ödmjuk ibland och tycker att ALLT är ditt fel även fast du har gjort det bästa av situationen. Man kan helt enkelt inte rida snyggt alla gånger men det betyder inte att man inte rider BRA. För det tycker jag verkligen att du gör, även fast du ibland har förutsättningarna emot dig. You go! :D

2013-08-12 @ 00:07:03
URL: http://manestadryttare.horseworld.se
Postat av: Nora Christiansson

Vilken lyx att få rida till Beauty And A Beat haha ;)
Grattis till placeringen!

2013-08-12 @ 00:18:50
URL: http://norachristiansson.blogg.se/
Postat av: Ester

Jag tyckte att det såg jätte bra ut! Jag håller med kommentaren av Matilda. Du får inte vara så hård emot dig själv. Du rider grymt bra!! Jag förstår känslan så känner jag också ibland men du har verkligen ingenting att skämmas över! Du kom trea och det gör man inte om man inte kan rida BRA!! ;)

Kram Ester

2013-08-12 @ 10:21:02
URL: http://evh.blogg.se
Postat av: Alba

Du kan ju trösta dig med att du fick rida till Justin Bieber ;)
Men jag tyckte absolut inte det såg så hemskt ut, ni såg ut att ha ett bra flyt och det att han slår i bommarna gjorde ju ingenting ändå eftersom han inte rev!
Grattis!

2013-08-12 @ 10:27:56
URL: http://odwyn.horseworld.se
Postat av: Felizia

Sluta vara så himla självkritisk!!! Du ÄR duktig Carro. Jag har en häst som är som chuck, om inte värre för den delen. Extremt känslig och hoppar inte om man gör minsta lilla fel, har gått igenom allt detta som du har gjort, ojämna resultat, kassa nollrundor och en skitbra känsla men skitresultat. Varje gång man åker på tävling så VET man inte alls hur det ska gå, antingen så vinner jagboch min häst eller så stannar hon ut sig/slänger av mig. Man vågar inte lita på sin häst ALLS. Har kämpat röven av mig med denna ponny i över 2 år, vet du vad? Jag har inte heller nått MSVB med henne än och jag vet hur det känns, man känner sig helt värdelös medans alla går upp till Meva på nolltid med sina ponnys och där står man och stampar på samma ställe när en efter en drar förbi en. Men man måste tänka "jag har iaf köpt mig en oslipad diamant medans de köpt en gammal diamant som ridits av toppryttare i 26373 år" min ponny, Hon har fått mitt självförtroende att försvinna helt. Jag har sagt att jag inte ska ge upp men Jag har tyvärr gjort det nu, för jag är inte lika stark som du som kämpar på ALLTID! + att jag har flera ponnys så jag kan "välja bort" henne men hade jag BARA haft henne då hade jag gett upp för länge sen och hade det inte varit för att
Jag följt dig och chuck så hade jag inte pallat två å heller oavsett.... Fortsätt kämpa Carro, du har en riktigt fin oslipad diamant som behöver slipas och putsas innan den får vissa sin äkta glans.

Svar: Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, känner verkligen igen mig i din text och det händer inte ofta.. Känns som ingen förstår, sedan finns de få personer som faktiskt fattar.
Önskar dig alla lycka i framtiden med dina andra hästar. Tusen tack för din fina kommentar! <3
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-12 @ 14:09:23
Postat av: Felizia

Autocorrect kan ta sig nånstans luddig kommentar men hoppas du förstår

2013-08-12 @ 14:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0