Godmorgon onsdag

Sovit ett bra tag idag, behöver verkligen det innan skolan börjar. Sova ut. Shit, sommarlovet har gått så snabbt, så mycket som jag ville hinna med och alt bara blåser förbi. Det västa av allt är nog att jag inte har möjligheten att träffa mina Aw kompisar på samma sätt nu, får tajma in ett lov någon gång då vi träffas. Kan inte vänta till nästa sommar, aldrig.

Idag har jag ingenting planerat förutom hoppträning på C. Om jag har tid över innan så kommer jag trimma honom lite i paddocken innan träningen för att känna igenom honom lite. Men det är bara om jag har tid.

Lite planer för dagen idag. Såklart filmar mamma träningen så film kan ni också förvänta er. Ses under dagen.
 

Kommentarer
Postat av: emma

vart har du köpt denna tröja? tacksam för svar

Svar: på börjes för typ 2 år sedan.. finns inte att få tag på längre.. :(
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-14 @ 15:07:00
Postat av: Anonym

måste man ha vit krage när man tävlar lokalt?

Svar: Jag tror det, är inte 100% säker men jag känner att det inte är någon big deal att sätta på sig en.. Mycket snyggare dessutom :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-08-14 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0