Torsdag

Blev en tripp in till stan även idag efter skolan, är ju ganska nära så inga större omständigheter. Köpte mig en jacka och ett skärp och två block till skolan. Shi, mycket pengar som spenderas nu, blir till att spara sen. Har en låång inköpslista, ja eller önskelista.

Idag är det träning som gäller egentligen, men jag har som sagt en vecka "av" så valde att inte vara med. Jag tycker ändå att de senaste träningarna har gått riktigt bra och har det inte gjort det har jag vetat vart problmet var och rättat till det. Dessutom ska jag inte tävla på ett bra tag nu och då känns det lika bra med att litet break.

Så jag och mamma åker över till stallet, jag och C drar ut på en runda och ja. Det är dagens plan. Skulle gått på body pump ikväll men hinner inte, så det kan jag redan stryka :(
 

Kommentarer
Postat av: Andrietta

Den bilden är så fin!

2013-08-22 @ 19:19:17
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0