Vänner, städa, träna, rida

Fullspäckad dag. Mina kompisar sov här inatt som sagt, vi överlevde natten i tält och vaknade inte allt för trötta. Maja är fortfarande kvar och lär vara ett tag till. Chillar gärnet, äter mat och sånt man alltid gör.

När hon drar måste jag städa ordentligt innan min kära mamma ballar ur. Rummet ser kaos ut, alla mina schabrak ska tvättas, benskydden ska fixas osv. Dammsuga, lägga tvätten i tvättet, rensa garderoben osv. Börjar bli perfektionist typ.. hahaha.

Sista innan stallet som jag lovat mig själv i över en vecka nu är att ta tag i träningen. Så jag tänkte dra på mina träningskläder och ta en sväng till gymmet senare. Hade gärna skitit i allt detta och mött upp Sara som är i kalmar. Men jag hinner verkligen inte, och det suger. 

Sist men inte minst avslutar jag dagen med stallet. Chuckis ska trimmas i paddocken innan jag drar hem och sover.

Vem blir inte taggad lixom?
 

Kommentarer
Postat av: Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Oj.. påminde mig om att jag också måste städa.. haha, fan..

2013-08-13 @ 13:55:01
URL: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0