Bad day

It's not a bad life, just a bad day. Beacuse it can not rain forever. 

Bra citat till dagen i ära. Ända roliga med dagen var att vi var bortbjudna ikväll till människor jag faktiskt gillar! Trots att de är mest vuxna så gillar jag dom, antagligen för att de flesta är från stockholm. Men även de andra, mormor, morfar och min moster tycker jag om så jag ska inte klaga. 

Jag har deppat hela dagen, inte ens tagit mig ut till stallet och nu känner jag för att ge mig själv en stor smäll på käften. Vem är jag ens? Jaja, dagen är över och jag får helt enkelt ta nya tag, imorgon är en ny dag och jag ska jobba. På kvällen är det träning för Mats. Var för länge sedan jag tränade för honom nu, kan verkligen behövas, får snart panik.

Känner mig en aning rastlös, har kollat klart alla TVD avsnitt för femte gången och jag känner inget sug att börja kolla om igen. Håller på att ladda upp gårdagens tävlingsfilm men mer än så har jag inte att göra. Lika bra att ta täcket över huvudet och gå och lägga mig. 

Förövrigt skulle jag bli överlycklig om någon köpte en fransk bulldogg till mig. Om inte får jag vänta i 233 dagar för då fyller jag arton och mamma och pappa har inget att säga till om, eller?

Godnatt :*
Jag speglar mitt humör idag med denna bilden på C.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Tänkte bara tipsa om en tävling. Den 25 augusti är det tävling i sporren i blekinge, då finns det LA+. Jag tänkte att du har ju skrivit att det inte finns så många tävlingar i närheten som har LA+. Tävlingen går på gräs iaf o klubben ligger typ i Ronneby :)

2013-07-28 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0