Bloggningen idag

Eftersom jag kommer befinna mig i stallet/på träning från halv 8 till och med ca halv 8 ikväll så kommer jag inte kunna blogga. Dessutom är jag så smart att jag kom på detta NU, 15 minuter innan jag ska åka. Så jag får helt enkelt slå mig själv på käften eller något. För tyvärr kommer jag inte kunna blogga förens ikväll, dock lovar jag att slänga mig på datorn så fort jag kommit innanför dörren.

Då har jag två ridpass att utvärdera, och sedan kommer jag även ha film från träningen ikväll och den ska jag försöka få upp på youtube så fort som möjligt. Vet inte hur det funkar från denna datorn.. Men jag gör mitt bästa.

Så alltså, bloggen står tom fram till halv 8 ikväll, sedan kommer jag igen. Stå ut så länge.
 
 

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej Carro! Skriver till dig för jag känner på mig att du kanske svarar på min fråga i ett inlägg? *hoppashoppashoppas* ;)

Min fråga handlar iaf om Soft up stigbyglarna. Jag vill gärna köpa ett par men jag kände på ett par på Hööks häromdagen och jag tycker det känns som att utsidan är väldigt ömtålig? Du vet den som ska böja sig åt sidan om man hänger kvar.

2013-07-15 @ 12:56:59
Postat av: Annie

Vad fin din design är! vem har gjort den och hur mycket kostade den? :)

Svar: Det är lisacandemyr.blogg.se som jag gjort grunderna, sedan har jag gjort mycket själv också, header, menyn osv. Jag säljer inte, vet inte om lisa fortfarande säljer men kika in på hennes blogg för info :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-15 @ 16:30:13
URL: http://anniefahlander.blogg.se
Postat av: Malou Kastman

sv: Nej det är klart man inte ska, då får man nog inga som visar intresse ;) Ja ett mellanting som du säger är nog det som är det bästa, anser jag iallafall!

Btw gud vilken fin bild! :D

2013-07-15 @ 19:50:16
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0