Chuck 2 Juli

Känns nästan tråkigt att skriva Juli, känns inte som att det ä sommarlov och i augusti börjar vi skolan igen. Jag ska försöka ta tag i varje dag hädanefter, inte bara sitta och såsa..

Jag gick i alla fall upp tidigt i morse för att hinna över till stallet. Chuck fick gå ett pass som igår ungefär, mestadels skritt, lite trav och lite galopp. Lyckades trava ver några bommar som låg framme, gick över förväntan. Det är ju inte något tänk på att han ska gå i form utan bara att han ska få röra på sig. Han funkade helt okej, stark som sjutton på hacket men annars, ja som vanligt. Nu är jag något enormt taggad till att börja rida med bett igen, kommer bli sjukt bra när jag väl gö det.

Väskan är packad och jag håller på att fixa mig. Datorn stängs av NU så att jag inte missar tåget som går vid 13.56. 3 byten ska jag hinna med och är sedan framme i Lidköping vid 20.15. Har aldrig åkt tåg med byten själv, får se hur jag fixar det. Nej, SKA DRA NU!! 

Bloggen uppdateras varje dag med roliga händelse från liiiidkööping!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Juli stavas inte med versal.

2013-07-02 @ 13:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0