Chuck idag

När jag skulle åka hem från Udden fick jag och Anna en spontan idé att hon skulle följa med mig över till Chuckis.  Ellas telefon hade gått sönder så vi fick inte tag på henne, annars hade hon antagligen också följt med. Men i alla fall så blev det. 
Så jag hade lite sällskap från skåne med mig idag. Man måste ju passa på att umgås när man har chansen. Jag red en stund och sedan fick Anna rida lite. Han gick inget jobbigt idag då han var lite seg i kroppen sedan igår. Anna fick även testa att hoppa ett skutt på 60 cm. Gick kalasbra! Ska faktiskt vara ärlig och säga att jag skulle lätt kunna se dom på banan tillsammans om några år. Dom var fina tillsammans! Även om C inte är den roligaste att rida på hack precis..

Haha, lilla anna i min gigantiska hjälm... Hon trodde hon hade strl 54, jag har 58... haha

Kommentarer
Postat av: sara

Åhh, Chuckis och jag på onsdag! Hoppas jag får prova något skutt :')

Svar: klaaart
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-19 @ 21:47:07
URL: http://trollponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0