Chuckis 9 juli

Idag gick det lite sämre än igår, krävde mer idag och det gick inte riktigt för jag orkar inte hålla honom på hacket. Gick bra stundvis och jag ska inte klaga. Hade varit en annan femma om jag red på bett. 

Blev mest trav, red ändå mycket mer än igår och tyckte att det funkade bättre idag. La in små pauser och sådär, men kände inte att handen skulle fixa galopp då jag bara hade blivit irriterad om det inte gått. Flummig text, passet gick helt OK och det var det jag försökte komma fram till. 
Video är påväg upp på bloggen.


Kollade hans mun idag och blev chockad då jag knappt kunde hitta "såret". Det är alltså i princip helt borta nu!! Rider på hacket tills på lördag utifall att. Sedan börjar jag med bett på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0