Dagens bästa:

Jag får inte stopp på Chuck och försöker testa om han lyssnar på rösten: "Men stanna då för i helvete".. Gick dessvärre inte, som förväntat.

Jag rider förbi mamma på vägen ut och skrattar som en tok: "Asso det här är ju helt sinnes". Hinner dock inte säga ett ord innan mamma är 5 meter bakom mig och jag fick istället svar av en skrattande Fotohenke, vad han sa är ju en annan historia för då var jag också redan bra långt från honom.

Mamma frågar om hon ska leda honom, jag säger att jag kan ta honom. Några meter senare: Mamma, jag orkar inte mer! Fattar ni då hur ont jag hade i min armar efter ritten?

Det allra bästa idag hade varit att få se allas miner när ni kommer se filmen på mig och C. Hälften kommer lämna bloggen för gått. Jag bokstavligt lägger mig på hans rumpa för att få stopp på honom.. hehe. Den är uppe på bloggen om en halvtimme!

Har förövrigt äntligt träffat Sara och verkligen snackat med henne. Annars brukar det bara bli HEJ. Förövrigt kommer hon på onsdag och rider till min lilla ponny. HEHE. Hon skulle komma innan sommarlovet, men saker kom ivägen. 

Nu ska jag ta och äta lite glass, varför inte tjocka sig ännu mer, när man redan är det lixom? ;)
Chiiiineees!

Kommentarer
Postat av: Anna Staaf

Sv: Haha hua då, lillchuckis :')
Du måste skriva sen hur det gick utan ludd! :D har modifierat mitt hack nu med en pelhamkedja, ska testa imorgon! Min mardröm är att jag kommer in på en tävling också blir det bara kaos, haha! Hatar att skämma ut mig ;) fast det är ganska kul också .. Precis som du säger HAHAHA :D

2013-07-20 @ 20:49:24
URL: http://annastaafs.se
Postat av: Andrietta

Kul att Sara ska rida honom :D

2013-07-21 @ 18:21:09
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0