Dagens outfit

Efter en hel del funderande och letande i min garderob efter något att ha på mig så fick jag en snilleblixt.

Jag kommer ha detta schabraket på Chuck, tillsammans med svart utrustning och silvrigt pannband. Ja denna gången ska jag faktiskt ha det, inte bara säga det eller tänka det.
På mig kommer det sitta svart utrustning, vita ridbyxor och här kommer snilleblixten: jeansskjorta. Haha, jag såg min jeansskjorta hänga i garderoben och tänkte, varför inte? Frågade två kompisar om råd innan jag bestämde mig. Det kan bli hur fult som helst, eller hur coolt som helst. Jag lär åtminstonde vara själv om det. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Galet snyggt schabrak!

2013-07-20 @ 14:32:07
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0