Falsterbo 2013

Japp, så var min visit i Falsterbo detta året över. Första gången i mitt liv som jag besöker Falsterbo Horse Show och det blev succé. Jag och mamma åkte tidigt ner dit och där mötte jag upp Matilda, Alexandra och Anna. Vi har gjort allt som ska göras. Kollat på hoppningen, dressyren, ätit, snackat massa skit, flytt från jobbiga perosner som försöker sälja massa skit, shoppat, ätit lite till och bränt oss. Ja, dagen har enligt mig varit helt perfekt och jag är avis på Anna och Alex som stannar hos Matte inatt, vill med. Kl 18 ungefär tog jag och mamma bilen och drog oss hemåt. Inte så långt kvar hem nu, trött som ett as kommer jag somna snabbt som attan.

Det ni vill veta är nog vad jag shoppat, jag måste göra er besvikna då det endast blev två saker. En slicksten från lik-it till Chuckis och en vit/marin piké till mig från GinaTricot. Kommer bild på detta ikväll eller imorgon. Stod ett bra tag och dreglade över ett brunt schabrak med bling från Equiline. Men det var en sak jag inte gillade med det så jag valde att vänta och sedan kanske beställa hem ett egendesignat från Anna Scarpati istället. Nästa schabrak ska i alla fall bli ett brunt.

Ja, vi alla bjuder på den otroligt charmiga bilden.. he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0