Filmen från idag

Haha, jag måste vara den människan i hela bloggvärlden som bjuder på mest roliga klipp. Alltså hur pinigt är det inte att jag skriker HOPP? Jaja, vadfasen. Jag syns ju i alla fall.

Brukar ju ta bort ljudet och lägga dit musik, men jag har fortfarande inget bra redigeringsprogram och vill inte starta den andra datorn då det känns som att den kommer pajja. Så här kommer den, helt oklippt och oredigerad. 4 fel på hinder och 3 tidsfel.

Men kolla in sprången, hans bakben på typ sjuan!



Kommentarer
Postat av: M A T I L D A'

HAHA sluuta det är för sent för mig att kolla på det där! "HÅÅÅOOPP" krasch... Nej men allvar det såg ju jättefint ut nu, han såg inte lika stark ut idag än vad han gjorde igår, superfint! :D

2013-07-21 @ 23:20:48
URL: http://matildajjansson.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Supersnygg runda Carro! Du ska bara ge det en chans :D

2013-07-22 @ 11:45:18
URL: http://alexandrajeppsson.horseworld.se
Postat av: Alice

Måste verkligen berömma dig och Chuck för denna runda. Vilka språng han tar, helt sjukt fint! Och din ridning var inte särskilt pjåkig den heller kan jag säga. Superfint, hoppas ni har samma känsla nästa tävling!

2013-07-24 @ 21:59:50
Postat av: lena

snyggt ridet!

2013-07-25 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0