Gårdagen och dagen.

Japp, jag får väll be om ursäkt för min extremt dåliga bloggning. Men jag orkar helt enkelt inte när jag är här. Ska försöka bättra mig, kanske fixa några tidsinställda och sådär. 

Igår efter att vi varit inne i Lidköping så sov vi en stund innan vi tog Fury och Bonzy och skrittade ut en sväng. Skrittade till vattnet där vi gick i en stund och ja, sen hem igen. Åt middag innan vi tog cyklarna till Bianca och skrittade ut med hennes hästar. Sedan cyklade vi med henne till Kajsa så sov vi alla hos Kajsa. Så det var alltså gårdagen det.

IDAG vet vi inte vad vi ska göra. Vi ska i alla fall hinna hem till Bianca och fixa i hennes stall. Även Kajsas hästar ska gå tror jag. Ja, har ingen aning. 
Får se vad dagen har att bjuda på. NU tänkte jag fixa några tidsinställda så bloggen slipper lida. En extremt ocharmig bild på mig och Kajsas ponny Bonzy.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0