Gårdagens film

Läs om tävlingen här. Inte mycket att se om jag säger så..



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ordspråket "kan man inte vara bäst, kan man vara snyggast" stämde verkligen in på er! Fy fan vad snygga ni är tillsammans! Miss you My friend! <3

2013-07-28 @ 23:26:51
URL: http://emelieoalexandra.blogg.se
Postat av: Saga

Du hade ju i alla fall kontroll på honom på hacket! Du får träna vidare för NI KAN!

2013-07-29 @ 13:02:54
Postat av: Maja

Det är bara att kämpa på! snart kommer allt att klicka och NI kommer lyckas! xD

2013-07-29 @ 21:18:07
URL: http://majawaringstam.blogg.se
Postat av: felizia

Du är verkligen superduktig carro, men din ridning på tävling är inte alls som när du tränar, du har inget tryck i galoppen och dåligt grundtempo redan mot ettan, sen tar du mycket mer än du brukar, som tobbe säger "ska du ta så får du inte göra det precis innan hindret" och en grej som maria gretzer sa igår på sm-sändningarna "har man en bra grundgalopp så kommer hinderna till dig" börja i en bättre galopp, jaga inte hinderna. rid som du gjorde på tvåan, det var bra! man såg att du blev lite "arg" och började galoppera sen började du ta jättemycket igen (dvs plockar bort galoppen) bara tips, vet att du och chuckis kan!

2013-07-29 @ 21:32:43
Postat av: Cicci

Hej! Jag har följt din blogg ett tag . Och blev speciellt glad när jag såg att du skulle hit å tävla. Lyckades blanda ihop helgerna och det var super trist. Hade vart kul att ser er. Nu till videon då , jag tycker absolut inte att det ser så dåligt ut som du beskrivit sen förstår jag känslan kan man ju bara själv hur man upplever det. Men nu säger jag bara vad jag tycker. Men ser ut som att han trampar om , eller snubblar till med ena bak precis innan han ska hoppa av till ettan så se ut som det är därför det blir knas. Sen mot nästa rullar det ju bra sen kommer du lite tight in på det var synd annars ser det ut som det hade klaffat. Jag tycker ni kämpar bra ihop. Jag vet du är på betydligt högre nivå än mig mb jag tycker ändå det är viktigt att inte glömma det att man är bra även om det inte går så bra ibland glöm inte det och gör det du vill å känner blir bra ibland behöver man lyssna och ta in råd från andra men ibland känner man bara det som blir bäst för en själv. Jag fokuserade mkt också ett tag på vad andra ville och inte så mkt vad jag ville och då blir det ju inte bra inte roligt och inte produktivt heller ändrade tänkt å va mkt roligare det blev och mer givande. Tycker ni är duktiga ihop. Det är inte en lätt häst , har en kompis som har en sån där stark å pigg häst också inte lättast att jobba med. Bli inte så besviken på dig själv utan var stolt över alla de saker du / åstadkommit och var mer själv säker du kan mer än du tror! Kommer fortsätta följa din blogg den är rolig o intressant! Hoppas jag sagt något vettigt 😜 hade gott nu å kämpa på!! / cicci

Svar: Åh vad roligt att höra, synd att du missade oss.. Även om det kanske inte var så mycket att se.Du har precis rätt i det du skriver, han trampar om innan första hindret och hinner inte riktigt komma upp, men bara det är inte honom - han var seg i kroppen. Allt blev helt enkelt pannkaka, jag red kasst och han ville inte.

Jag tycker inte man ska lägga det på olika nivåer, jag gillar att få tips av ryttare som aldrig tävlat för ibland ser dom så simpla och enkla saker som ingen annan skulle se.

Som sagt, tusen tack igen för den fina kommentaren, det värmer verkligen! :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-30 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0