Godmorgon folket

Klockan var ställd idag, skulle upp till stallet tidigt för att rida C. Mina föräldrar är i vår sommarstuga så jag skulle ta bussen och sedan bli hämtade av dom. Men jag vaknade och kände mig förjävlig rent ut sagt. Kan knappt andas, har absolut ingen röst kvar och kan knappt svälja. Svettas som en gris gör jag också. Ringde till mamma och sa hur läget var så jag fick sova vidare. Ska upp med mamma till stallet senare under dagen. Måste ju träffa Chuckis juuuu.

Jag kan sällan sova när jag är sjuk så lär bli en hel del bloggning faktiskt. Har mycket ideér och tänkte börja på den listan. 
Allting kommer såklart inte publiceras direkt, utan några blir tidsinställda.

Tänkte även ta med min urdåliga kamera till stallet och klicka några uppställningsbilder på C. Han har en bit kvar tills jag tycker hans kropp är bra, men den är på god väg. Om det blir av så får ni se dom ikväll/eftermiddag.

Hoppas ni får en bra dag och mår bättre än mig, haha. See you.

Kommentarer
Postat av: Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!

Vart har du köpt din tävlingsskjorta? Helt kär i den!

2013-07-06 @ 10:08:19
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0