HATA YOUTUBE

Jag vill ha tillbaka videofy... Mina klipp blir helt ihoptryckta och kvaliten blir sjukt dålig när jag laddar upp dom på YT. Men jag kan faktiskt inte göra något. Ska se om jag kan hitta något annat bra ställe. Hittade min räddare i nöden, vimeo. Det tar extremt lång tid att ladda upp, men jag hoppas det funkar. Håller tummarna, vi får se om 30 minuter typ..

Här är i alla fall träningsfilmen från dag 1. Han var spookey från första början, tyvärr. Jag morrar på vattenmattan i början för att jag kände att han tänkte stanna, ibland kan jag känna att det kommer funka, men där tittade han mycket, som ni ser på hans hopp.
Sedan kan jag säga att linjen på långsidan var lite svår, för man skulle ha 3 långa galoppsprång mellan de två första, sedan 3 korta i den andra. Jag behövede rida på för att räcka hela första, sen ta tillbaka mycket. Ni ser ett hopp där det blir knas, det var när jag inte red på.
Sedan nästan i slutet, vet inte varför han hoppade så, vi kom helt perfekt osv. Men han var nog lite för spookey helt enkelt. Är inte nöjd över min insats och C hade antagligen ont. Men hjälpen jag fick var bra!


Kommentarer
Postat av: Thea

Alltså Chuck är så himla fin!

2013-07-17 @ 20:50:47
URL: http://www.thheapersson.blogg.se
Postat av: Ida

Det såg jättefint ut på filmen och jag tycker att du ska vara nöjd ändå :) Linjen ser väldigt svår ut men du klarade det galant! Du och Chuck är så fina tillsammans! <3

2013-07-17 @ 23:43:06
URL: http://ww.meandmyponylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0