Måndag

Jahapp, ny veckan igen. Bara 3 veckor tills jag börjar skolan och jag har redan ångest. Jag vill träffa min klass, för på ett underligt vis har jag inte träffat dom på hela sommarlovet. Men att börja plugga? Jag vet inte om jag känner något sug efter att sitta i ett klassrum hela dagarna..

Inte för att jag är på topphumör idag, men bättre än igår och det är alltid något. Kanske blir jag på bättre humör på jobbet? Hope so. Vid 18.30 tränar jag för Mats. Han har 3-dagars kurs med markarbete, lydnad och banhoppning så idag är det ingen hoppning. Kan behöva en hel del dressyrjobb också, är så svårt att veta hur jag ska rida honom på hacket när det kommer till just dressyren. Kan ju inte sluta rida bara för jag har hackamore.

Jaja, jobbet väntar. Ses senare!
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Herregud vad snygga ni är! Favorit-ekipaget :D

2013-07-29 @ 21:14:26
URL: http://teamoveson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0