Mina dagar i Lish

Ja, kom upp i tisdags kväll efter att ha åkt igenom typ hela Sverige. På tisdagen hann vi med mer än jag trott och somnade sedan på kvällen. Dag två tog jag och Kajsa cyklarna och cyklade runt, hade picnik, åt kinamat, köpte hästsaker och gjorde allmänt onödiga saker egentligen. Fett kul hade vi i alla fall, enligt mig! På eftermiddagen red vi ut hennes hästar, fasst detta visste ni nog redan. På kvällen cyklade vi till bianca och skrittade ut hennes hästar innan vi cyklade hem och sov hos kajsa.

Dag 3 som var torsdag så började vi med att cykla till Bianca. Där stekte vi pannkakor, åt, sov, chillade och slutligen fick jag rida Anima medan Bianca gick med sin häst. Sedan cyklade vi till Kajsa igen och tog en mysig skritt-tur med hennes tre ponnysar. Sedan hem och hopp i säng. 

Idag, sista dagen tog vi tåget till Liseberg för att träffa Kajsa, Matilda, Isa och Anna som förövrigt fyller år idag, GRATTIS! Vi hade en underbar dag på liseberg, jag kan dock säga att jag hade feber och var en aning seg pga det men det var i alla fall underbart att få hänga med NÄSTAN hela AW gänget. Saknade några tjejer tyvärr.
Jag gick GASTEN!! Har aldrig vågat det innan och nu har jag gjort det, wiiieeee. Träffade såklart även Evelina och Sabina som är ledare på AW, gick gasten med dom.

Mitt tåg gick vid kl 6 så jag åkte till centralen själv medan de andra var kvar ett tag. Var HEMSKT att säga hejdå igen, usch. Saknar alla redan igen :(

Nu sitter jag som sagt på tåget och kan knappt andas pga förkylning och feber. Halsen gör ont efter allt skrikande idag ;) Men det har det varit värt. När jag kommer hem ska jag hoppa direkt i sängen, men ville bara att ni skulle veta hur underbara dessa människor är. Är så glad att jag träffade er. LOVE UUUU!!!
 
 
Har inga andra bilder nu på tåget..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ofta ni inte åkte till sommarland?? Haha brukar va sånt alla här omkring gör när dom får besök ;)

Svar: Vi tänkte det, men blev aldrig så ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-06 @ 09:37:18
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Malin Westergren

Ni verkar vara ett skönt gäng :D

Svar: Vi är det, hahahah :D:D:D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-06 @ 20:51:03
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0