Såhär ser det ut

Jag vet, jättemycket inlägg om såret. MEN jag tror inte alla fattat vart såret sitter. Alltså många vill hjälpa och det vore nog lättare om ni fattade vart såret satt och hur det ser ut. Jag försökte hitta så bra bilder som möjligt och detta är nog det närmaste jag kan komma. Ska se om jag kan ta en egen bild imorgon. Båda bilderna är från google.

Här under ser ni där såret sitter. Man måste lyfta på tungan för att se det och sedan sitter det på insidan av tandköttet. Det går alltså upp där precis som om det skulle suttit tänder där, och på insidan sitter såret. Det är som ett ca 1,5 cm långt jack. Bara någon mm djupt.


Ungefär såhär ser det ut. Inte så stort sår, utan ungefär så stort som jag målat med röd färg. Precis där sitter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0