Sista dagen

Nu drar jag mig till jobbet i några timmar för sista dagen denna veckan. Har redan jobbat en tredjedel och det känns helt okej faktiskt. Förutom att jag är trött på dagarna som bara den så lär det vara värt det när pengarna kommer.

Idag hoppas jag verkligen att hästarna är OK. Att de fått gå in när det börjat springa eller att flugorna inte varit där. 
Man vill ju ändå ha bra förhållanden när det komer till tävling. Stallet får mycket tid idag. C ska badas och göras fin och likaså hans utrustning. Jag ska packa in det mesta i bilen och transporten så att vi slipper göra det imorgon. Ja, idag blir en stalldag helt enkelt.

Själv är jag myggbiten som satan, till och med i ansiktet har jag tre stora bett, ååh. Förutom det är min plan för kommande tävlingar spikad. Imorgon Västervik och sedan v.32 åker jag till Växjö och hoppar Karl-Oskar cupen. Sedan hoppar jag i Kalmar v.33. Detta är inte fullt bestämt än, men troligtvis blir det så. Efter det hoppar jag inget fören v. 38 då jag åker till Ljungby på meeting. Jag har funderat mycket fram och tillbaka på DM i Gislaved men jag känner att det inte är min grej så vi får se hur det blir med det.. 

NU måste jag dra till jobbet, ses senare!
 

Kommentarer
Postat av: Alva

SV; Okej, tack för tipset :) Tror dock inte att jag kan låta honom stå inne, då vi bara betalar för själva sommarbetet och han har ingen box att komma in i :/ Får helt enkelt se till att plocka bort äggen, och spraya på mycket spray!

Ha det bra, kram!

2013-07-26 @ 14:19:13
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0