Smider planer

Nytt hopp inom mig, något jag tänkt på i nästan ett år men aldrig vågat ta steget att göra har jag nu påbörjat. Jag har snackat med min kära kompanjon **** om en grej och även h*n är på. Jag kan även tillägga att min fläckiga lilla ponny är inblandad i det hela. Enda grejen som återstår är att prata med mamma om det hela.
Jag känner mig taggad, och jag antar att jag gjorde er en aning nyfikna. Ni kommer dock få vänta ett tag till innan jag avslöjar vad det handlar om. 

Kan ni gissa?
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mats ska ta och rida honom och kanske tävla?

2013-07-29 @ 23:15:31
URL: http://jennieochmathilda.blogg.se
Postat av: Petronella - siktar mot stjärnorna

Kär i din häst, hehe har säkert sagt det förut men han är verkligen så himla fin! Btw vart har du köpt tränset? :)

Svar: Något ihoplockat från typ hööks, charlies osv.. ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-30 @ 10:15:43
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0