Taggad

Efter lördagens tävling kände jag mer för att avanmäla mig till kommande tävlingar, ställa av Chuckis och sedan inte rida på ett tag. MEN efter gårdagens runda känner jag att det är NU jag ska tävla. Om han går så här fint på hacket resterande tävlingar, då är det bara jag som ska rida också. Det är inte ofta han hoppar såhär väl, det blir lite orytmiskt då han hoppar ganska mycket uppåt och det är pga att jag lägger honom aningens nära. Men jag tror att om jag tänker lite bättre nästa helg ska det inte vara några problem alls att hoppa LA och debutera LA+.
Snarare tvät om, nu är han fin, riktigt fin och det ska vi ha med oss nästa tävling. Har dessutom aldrig varit i Västervik men har bara hört bra om stället. 

Vilka av er ska till Västervik nästa helg på lördagen? Skulle vara roligt att se nya människor!
Nya favvobilden, utan tvekan. Sååååå fin. Fotografen är såklart Alma! (almasfoton.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Horsetjej

Jag lägger min ponny förlångt från hindret så jag får långa språng


Obsssssi

2013-07-22 @ 08:43:34
Postat av: Andrietta

Jättefin bild :D

2013-07-22 @ 08:50:24
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: Louise

Jag såg dej på Udden när du gick med dina kompisar.. Du kanske såg mej för jag glodde asmycket! Hehe ;) jag red på en storhäst så det var där jag såg dig, men vågade inte gå fram :/

Svar: Tror inte jag såg dig.. :( Lite svårt att veta vem som är vem ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-22 @ 11:44:39
Postat av: Jennifer

västervik är jätte fint. Har inte tävlat där men brukar åka dit på semester och då kolla på tävlingarna. Jätte stor och fin tävlingsbana och bra framridningsbana och alla verkar vara riktigt trevliga och sådär :)

2013-07-22 @ 12:04:27
URL: http://zandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0