Tagggaad

Känns inte superbra efter dagens ridpass men jag känner att det får gå som det vill. Jag är i alla fall taggad att tävla och hoppas det är en bra tävlingsplats och bra banor. Som jag säkert redan nämnt några gånger är det nationellt och jag älskar nationellt då det oftast blir lite mer klurigt och man måste tänka lite mer.

Vet att jag redan frågat hundra gånger men jag frågar igen. Vilka ska till Västervik imorgon? Ska ni tävla eller bara dit och kolla?

Åh vad det gör ont att se dessa bilder, jag saknar AW något enormt.. :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Var där en snabbis och kollade idag, kan inte imorgon men det var ju dig och chuck som jag ville se, haha :(

2013-07-26 @ 23:37:30
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Nellie Andersson

Jag ska dit och hoppa samma klasser blir debut i La+ för mig oxå

2013-07-27 @ 09:22:54
URL: http://nellieeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0