Takin a nap

Tror jag håller på att bli sjuk, igår på eftermiddagen hade jag extrem huvudvärk och jag somnade i hopp om att det skulle vara borta idag. Såklart har jag haft huvudvärk sedan jag vaknade och det vill inte sluta. Blev såklart inte bättre när jag jobbade på dagis..
Förövrigt gick jobbet helt okej. Inget jättejobbigt, jag blev mest rastlös.

Chuckis och jag skrittade ut en långrunda. Lite skrittjobb blandat med att bara lufsa på långa tyglar. Imorgon vilar han helt. Det är han värd, den fina lilla varelsen.

Jag ska också vila, så jag tänkte gå och lägga mig nu och hoppas att huvudet ger med sig. Ses ikväll igen!
Gammal, gammal bild på mig och C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0