Trött

Ja, vad ska man säga? "Jag försöker blogga så mycket jag kna under dagen" gick ju, ganska rätt åt skogen ungefär. Kan säga så att så fort jag slutade jobbet cyklade jag och mötte upp Sara och sedan cyklade vi hem till mig. Vi gjorde lite allt möjligt, kollade det senaste PLL avsnittet, även om hon inte fattade ett skit. Gick ut och gick, käkade mat och snackade allmänt mycket skit.

Sedan bor det av till stallet där vi båda två red en stund var. Jag hade även kvällsfodringen så det sista vi gjorde var att fodra hästarna. 
Väl hemma köpte vi pizza och åt den tillsammans med en film. Och när filmen var slut runt halv 12 så var det inte lång tid kvar innan hon blev hämtad. Och då ville jag bara sova så att jag skulle komma upp idag så någon blogg hann jag inte tänka på, tyvärr.

Jag har inte mycket tid på mig då jag måste klä på mig och cykla till jobbet, men efter det lovar jag ett inlägg om C's ridpass igår och lite bilder på oss båda. Sedan är bloggen på G idag igen, inga planer alls mer än att C ska trimmas i paddocken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0