Västervik

Då har jag bestämt mig för hur jag ska göra. Något jag inte alls hade i tanken när jag kollade var att mån-ons veckan efter meetinget har jag tredagars-kurs för Mats. Och jag vill verkligen komma igång med träningen nu så jag väljer hellre träningen före tävling. MEN eftersom det är så bra klasser och jag nu har fått höra endast bra saker om stället så tänker jag i alla fall åka på lördagen. Hade jag åkt hela meetinget hade det blivit typ 6 dagars hoppning. Eller asso först tre dagar hoppning, sedan markarbete, lydnadshoppning och banhoppning. LIte väl mycket.

Så på lördagen åker jag upp, vilket han klarar utan att det blir för mycket. Kommer hoppa LA och LA+. Är det någon av er som ska dit och tävla? Hade varit roligt att veta lite.
 

Kommentarer
Postat av: Linn Ztrelin

Vilket datum?! :D

Svar: 27 Juli :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-07-10 @ 09:37:10
URL: http://ztreliin.se/
Postat av: Isabella

Hej!
Det finns en "liten" tävling i Norrköping, på skogslotten.Det är den 25/8 2013. Väldigt bra bannor och bra uppstyrt! Gå gärna i och kolla på ders hemsida Skogslotten.com

2013-07-10 @ 11:43:12
Postat av: Sätilaryttaren

låter som en bra idé :) Lycka till på tävlingen!

2013-07-10 @ 16:12:00
URL: http://satilaryttaren.se
Postat av: Olivia

Ja, jag hade tänkt att åka dit och hoppa En LA. Funderar på en LA+, men han ska gå två klasser dagen innan så jag vet inte riktigt än ;)Hoppas att vi träffas :D

2013-07-10 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0