5 tips - del 1

Jag tänkte tipsa er om 5 lite större bloggar som jag läser. Ni vet nog redan vilka det är men tänkte säga lite vad jag tycker.

Ponnysanning

En av de bloggarna jag klickar mig in på först. Jag tycker att Joanna och Sofia verkar vara två superhärliga tjejer som jag träffat en gång faktiskt. Dom driver bloggen på ett bra sätt och man får ofta reda på något nytt. Emellanåt gör dom roliga frågor osv. Ibland kan man även se sig själv där, stor hiss till dom.

Linn Strelin

En annan lite större blogg som jag måste tipsa om. Linn tar alltid fina bilder och håller en bra och intressant uppdatering på sin blogg. Jag klickar in här varje dag. Dessutom är Linn en person jag trivs med. Har bara träffat henne 2 ggr men då släpper hon verkligen loss. Samma sak när man snackar med henne över telefon/fb. Stört go tjej, ärlig och härlig(rim, yeeey).

Johanna Grant
Vad behöver jag säga? Jag kan inte säga något negativt om henne. Jag tycker hennes blogg är bra och varierad. Även om det bara är mest häst så är det varierat med häst. Fölisar, utbildade hästar, unghstar, utrustning, filmer, bilder. Hon har allt i sin blogg och den är lite som min drog. Dessutom som ni vet är hon världens goaste människa IRL med.

Nellie Berntsson
Denna tjejen har verkligen fått min respekt. För ett år sedan skule jag aldrig lyfta fram henne men jag tycker hon har växt så enormt som person och för mig är hon en förebild. Hon är så ung men ändå så vuxen. Jag diggar henne stenhårt. Har träffat henne två gånger, härlig tjej. 

Elisabeth Ågren
Denna bloggen går upp och ner lite hela tiden. Men det är något som får mig att alltid återvända. Lisa verkar som en riktigt glad och glädjespridande människa. Hon har verkligen kämpat när det kommer till hästar och det är riktigt roligt att äntligen få följa henne och en häst som hon passar med som handen i handsken. Träffade henne en gång på GBGHS och ja, hon verkar superhärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0