4 dagar kvar!

Jag ser bilder från Nellie, Smilla och från AWs fb-sida. Jag mår typ psykiskt dåligt över att det inte är jag som är där.. haha. Men nu är det bara 4 dagar kvar, dock kommer de gå i slowmotion, men det är nog bara bra. Det känns som att denna veckan går jättelångsamt, vilket gör att kanske nästa vecka också går långsamt. HOPPAS. Vil inte at den ska svischa förbi och allt roliga är slut.. Aja, jag längtar som en tok i alla fall.

Någon undrade vad som är det roligaste med AW, varför jag åker dit igen. Och svaret är enkelt. Det är helt epic där nere. Jag tror inte någon kommer förstå utan att ha upplevt det. 
Jag tror inte jag åker ner dit just för tränarna, jag tycker träningarna är bra och lärorika. Få lite annan syn på sin ridning och tips som man kan ta med sig hem till sin vanliga tränare. Jag skulle aldrig i mitt liv byta ut Mats mot någon annan, men ni förstår vad jag menar? Man får tips om saker som en annan inte märkt.

Själva grejen med att åka ner till AW är nog till 60% alla sjukt underbara människor som är där. Man har så satans roligt, gör galna saker, träffar vänner för livet, tar hand om sin ponny själv och allt, allt är bara perfekt. Mixa ihop allting och ni får en anledning till varför jag åker ner dit. 
DET ÄR UNDERBART.
 

Kommentarer
Postat av: melinda eriksson

asså CHUCK<3

Svar: asso jaaaaa, het va?
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-19 @ 12:29:29
URL: http://melindaeriksson.blogg.se
Postat av: Lisa Fager

Är så sugen på att åka ned dit!! Dock måste jag spara som en dåre för att ha råd.. + att det är ganska långt för mig att åka.. :(

2013-06-19 @ 12:45:53
URL: http://lisafager.horseworld.se
Postat av: Linnéa

Du har så rätt! AW är det bästa stället på jorden, helt fantastiskt :D

2013-06-19 @ 13:51:05
Postat av: Lovisa

Jag ska också dit under nästa vecka, också på a-lägret :) och jag förstår precis vad du menar, det är sjätte gången jag åker dit ;D ska bli roligt att ses och vi kommer säkert ha en grym vecka där! :D

Svar: OOOOHHHH!! Vi kommer ha sååå kul :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-19 @ 14:49:42
Postat av: Anna Assarsson

INGEN kan förstå hur grym vår vecka kommer bli om de inte är där. Holy macaronis vad jag längtar dit!

2013-06-19 @ 17:32:57
URL: http://annaassarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0