5 saker

Jag fortsätter att berätta saker om mig som ni kanske inte visste. Idag blir det lite andra saker.

- Jag har sett i princip alla bra filmer i hela världen. Jag kollar oftast på tjejfilmer, så som what happened in vegas, mean girls, pitch perfect, the last song, LOL osv. Händer ibland att jag kollar på romantisk action om det är någon snygg kille med. Så nu för tiden när jag vill se en film av detta slag finns det INGET jag inte sett. Jag skojar inte, jag kollar på film hela tiden. Finns inget kvar att se.
Eftersom jag inte kollar på typ skräck, action, komedi, och typ sex and the city så ja. Jag har inte så mycket att välja mellan.
 
- Jag är alltid sugen på godis när jag inte har det, men när jag har godis äter jag det inte. Igår gick jag och köpte nästan ett kilo godis, åt tre bitar innan jag gick ner för att hämta frukt istället.
 
- Jag målar alltid naglarna i hopp om att de ska bli sådär snyggt som på alla bilder. Anstränger mig verkligen och tänker att fasen vad snyggt det ska bli. När jag är klar ser det mest ut som lite kladd en liten bebis gjort typ..

- Jag är inte målmedveten över huvudtaget. Eller när det kommer till hästar, Chuck så har jag alltid ett mål. Men när det kommer till livet. Jag har inte en blekaste aning om vad jag vill göra i mitt liv, det finns ingenting som jag känner att "det här vill jag". Detta är en väldigt negativ sak med mig själv. Eftersom att jag inte har något att sträva mot så har jag även väldigt svårt att lägga tid på t.ex skolan. Jag känner ingen motivation.

- Jag HATAR personer som kollar snett på mig. För någon dag sedan när jag promenerad hem från skolan gick jag förbi ett litet gäng på 4 st. I åldern 16-18. När jag hade gått förbi fick jag en kommentar typ: Fasen vilken glad tjej. 
Varför ska dom ens bry sig? Likaså när jag åker buss, alltid ska alla glo, åh. Kan man inte leverera ett litet leende när man glor så får man gärna kolla åt andra hållet. TACK

Foto: Stina
Från matsträningen i torsdags

Kommentarer
Postat av: Malin Westergren

Du kan få min adress så kan du bara skicka godiset hit, inga problem liksom ;)
Jag stör mig oxå på människor som ser så sura å negativa ut! Upp smilbanden typ :D

2013-06-02 @ 22:41:28
URL: http://westergrenpictures.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kan inte du ge lite tips på sånna tjejfilmer? Älskar sånt också men har samma problem som dig att jag hittar inga nya haha...

2013-06-05 @ 18:09:18
URL: http://fannyflyborgg.blogg.se
Postat av: Ebba

Hahha jag satt också och kallade på sådanda där filmer förut. Sen så hittade jag inga bra filmer, så jag började kolla på filmer som vunnit Oscars och sådanadär riktigt bra filmer. Nu tycker jag verkligen vissa tjejfilmer är skitdåliga, det finns sååå mycket bättre filmer än dom du räknar upp. Promise :))
Om du vill hitta lite nya bra filmer, kolla vilka som har vunnit oscars för bästa film :)
Eller kolla topplistan på imdb:
http://www.imdb.com/chart/top?ref_=nb_mv_3_chttp
Du kan ju ignorera alla action filmer där, men kolla igenom, det finns många bra :))
Var tvungen att skriva detta eftersom du skrev att du sett alla bra filmer och börjar räkna upp Miley Cyrus filmer hahhaha :D

Svar: Man tackar och bugar, haha :D är filmgalen så det behövs!
carolinebagfeldt.blogg.se

2013-06-06 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0