Akuten nästa

Har varit uppe och släppt ut hästarna, packat upp lite saker och fixat stallet. C får vila idag, eftersom han gått hårt hela veckan. Han fick ett skrittpass igår, ganska kort men ändå lite så idag vilar han helt. Jag ska in till akuten nu, röntga mitt finger och som jag tror har det hoppat ur led. Håller tummarna för det bästa.

Det är ganska snett och jag kan inte riktigt röra det, haha. Glädjen är på topp i alla fall för på onsdag åker jag till Lidköping till mina två älsklingar Kajsa och Bianca. På fredag tar vi oss till Göteborg och liseberg med Anna! LÄNGTAR!!!! 
Tyvärr är Alexandra på Rhodos, den jäkeln. Så vi blir utan henne.....

Måste dra nu, bloggar MASSOR när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0