Carros lista

Har ni sett Williams lista? En kompis i klassen hade i alla fall bestämt sig för att göra sig en egen lista och jag kunde inte motstå. Så nu har jag suttit och kommit på lite saker som ska vara på min lista i sommar. Jag tror det är ett sätt för mig att faktiskt göra saker i sommar istället för att bara sitta hemma.
Ni bör också göra en, som en mini lista av "saker jag ska göra innan jag dör".

1. Sova i tält
2. Ha en galet bra vecka nere i skåne
3. Bada i köpingsvik (badade aldrig förra året..)
4. Köpa 3 snygga klänningar
5. Träna fettet av mig, haha
6. Få färg på kroppen/sola
7. Springa i short och linne ute i sommarregn
8. Äta jordgubbar till frukost, lunch och middag en dag
9. Säga till någon att jag gillar den - om jag känner så för någon
10. Åka båt och åka ring

Jag har bara tagit några enkla saker, jag har ju många fler på min lista, men allt får ni inte veta, hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med att äta jordgubbar till frukost, lunch och middag ska jag testa :D

2013-06-06 @ 19:44:44
Postat av: Alice

Glömde namn och blogadress. Jag kommentera "Det där med att äta jordgubbar till frukost, lunch och middag ska jag testa :D"

2013-06-06 @ 19:45:46
URL: http://crazyhorsealice.blogg.se
Postat av: Alvis

Vill göra nästan alla sakerna tillsammans med dig!

2013-06-06 @ 20:38:19
URL: http://alvidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0